A HÉTVÉGI “BŰNÖZÉS” UTÁN…

Nice Body Budaörs

Hétvégi „bűnözés” utáni tehermentesítő nap

Tehermentesítésre általában a léböjtöt vagy a víz napot ajánlják. Íme, 3 könnyen megvalósítható verzió, hogyan is tudod a hétvégi „kirohanásaid” kompenzálni úgy, hogy ételt is veszel magadhoz. Természetesen figyelj a folyadékfogyasztásodra is, minimum 3 liter vizet vagy méregtelenítő teát (zöld tea, gyömbér, borsmenta, kamilla, csalán, stb.) igyál ízesítés nélkül.

Bármelyik tehermentesítő napot választod a 3 közül, szervezeted regenerálódik a hétvégi megterhelés után.

1.,
Reggeli: egy darab gyümölcs (alma, kiwi).

Ebéd: főzz ki egy csésze rizst kétcsészényi vízben, és a felét fogyaszd el párolt zöldségekkel (sárgarépa, édeskömény, paradicsom, póréhagyma).

Vacsora: edd meg a maradék fél adag rizst, két kis kockákra vágott gyümölccsel.

2.,
Reggeli: friss gyümölcssaláta (1 db apróra vágott alma, 1 db felkockázott kiwi, és 1 mandarin gerezdjeiből), 1 tk méz elkeverve 1 dl natúr joghurtban, majd öntsd rá a salátára

Ebéd és vacsora: tetszés szerint párolt zöldséget, salátát vagy sütőben készült, túróval töltött krumplit fogyaszthatsz.

3.,
Reggeli: 10 dkg zsírszegény túró, 1 db alma

Ebéd: 1 bögre zöldségleves (tészta nélkül)

Vacsora: 15 dkg tengeri hal, 1 bögre párolt zöldség

Forgó Zsanett